În acest an Târgul de antichităţi și handmade și-a schimbat locaţia. Prin urmare, traversez Piaţa Mare și pătrund în Piaţa Mică prin gangul Bisericii Romano-Catolice Sfânta Treime. Mă îndrept spre locul unde se desfășoară evenimentul.

Pe unii dintre comercianți îi recunosc de anul trecut. Chiar și o parte din exponate le recunosc, semn că se găsesc tot mai greu cumpărători pentru astfel de produse.

Las în urmă o discuţie dintre vânzătorul unor vinyl-uri și un bătrân ce încearcă o negociere la preţuri și mă îndrept spre standurile cu piese de mobilier, statuete, tablouri pictate sau cusute, halbe de metal sau porțelan, potire, clopoţei, mașini de cusut vechi, fiare de călcat cu cărbuni și multe altele.

Piesele mici de mobilier, mese ori dulapuri, sculptate sau pictate, din lemn, metal sau sticlă sunt admirate de mulţi gură-cască asemeni mie.

Tablourile sunt nelipsite din târg și am fotografiat ceea ce am considerat mai important: realism, impresionism, dar și grafică de-a valma.

În acest an, statuetele sunt pe primul loc în rândul exponatelor. Din lemn sau metal, bronz, cupru ori alamă, amplasate pe mese sau direct pe piatra cubică, oriunde întorci capul privirea îţi este atrasă de ele.

De fapt, ce nu găsești într-un astfel de târg?

Sper că v-au plăcut obiectele prezentate. Am încercat să nu mă repet fotografiind din greșeală exponatele care au fost și anul trecut.

*****

Videoclipul și fotografiile din acest articol fac parte din arhiva personală și nu pot fi folosite fără acordul meu expres.

13 gânduri despre „Târgul de antichităţi și handmade, Sibiu 2020

    1. Poate tablouri să se fi vândut și obiecte mărunte. Am observat că picturile sunt singurele care nu revin de la an la an. Statuetele, în special cele de metal, le-am mai văzut. Am fost uimită să constat că nu s-a vândut anul trecut compoziția cu vioara din fotografia de mai jos.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.